Wednesday, May 19, 2010

F.E.V.E.R

adek zuhri yang belikan.....heeeeeeeeeee....



ubat-ubatan aku kene telannnn.....umphhhh


Haiihhhhh...da lame x demam,tapi sekali demam...mcm nak jln da...Tapi,diz time aku bkn demam biase...laen mcm pulak aku raseee...cam demam kure2 pown adee..Umphhhh,2 hari gak aku terbaring cam org da x de harapan da..heeee =) Hari sabtu tu ok jeee,pastu tetibe pagi2 bute pkol 6 pagi ari ahad tu aku terjage...esshhhh,da kenapee...??pelikkk...pastu sambung la tido balek..Then,bile aku bangun je pkol 11,aku da rase cam pale aku ade api..glew panas weyyyy!!!

Aku da x leh wat pape da...terbaring je la..Umpphhhh....tup2,da malam,tetibe wan kejut aku, 'weyh nua,jom pegi klinik,da terok da ko ni',he said..aku mase tu da x leh nak reply pape da..ikut je la ape die swoh..huhu ;(

Then,aku pown naek la kete wan pegi klinik...mule2 nak pegi klinik free je kat unisel (nak jimat)heheeee =) tapi tutup daaaaaaaa.....aisehhhh,nak x nak pegi la klinik kt BB tu..Umphhhh...Rupe-rupenyer..klinik kt BB tu pown sengal ubi jugakkk...alaaaahhh makkkk!...aku da mcm da x de nyawa da neyh,die bleh men tutup2 klinik plak...adussss~~

Last2 pegi jela pharmacy tu je...dpt la ubat demam ngn antibiotik...Umphhh....naseb adeee..law x...x laaa an..hohohooo~~~sampai je rumah,aku telan ubat tadi,pastu tros goal..huhu..glew x larat weyhhh..Suddenly..jeng jeng jeng..huhu...ader bidadari mane ntah tetibe je lap kan aku...glew sejukkkk!!!..hahahahahahah~~~tpi mase tu aku da x larat da..lantak la..ko nak lap ke..nak sembelih ke..aku redha jeewww...huhu~~~

Tapi.....thanks sesangat pd kwn2 aku yg sanggup tolong aku...bwk aku pegi klinik...belikan mknan...blikan ubat...eshhhh..tuhan je yg bole bls jasa kowg ;'( .......x mampu aku nak bls ape yg kowg da wat kt time tu....aku pown x rase aku bleh buat camne kowg buat kt aku klaw kowg yg sakit....kowg la sahabat dunia akhirat aku!!! To Zuhri,Wan,Ain,Pejal ! sumpah aku x kan lupe jasa kowg!......



3 comments:

  1. take care okay.
    :)
    mkn ubt on time

    ReplyDelete
  2. nice blog dear.
    congrats.
    ;)
    nway, jgn lupa mkn ubat.
    even aku ni kdg2 ssh nk mkn ubat.
    hahaha.
    erm, nnt doktor ara marah...
    bek mkn tau. ;P

    ReplyDelete
  3. thanxx buddy~~~~hurmmmm....ney pown da relieve sket.... =)

    ReplyDelete